هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةPortalمكتبة الصورأحدث الصورثبت نامجستجوورود

 

 مصاحبه با سازنده FIFA 09

اذهب الى الأسفل 
نويسندهپيام
Masoud GM
عضو استودیو
عضو استودیو
Masoud GM


تعداد پستها : 103
Registration date : 2008-12-21

مصاحبه با سازنده FIFA 09 Empty
پستعنوان: مصاحبه با سازنده FIFA 09   مصاحبه با سازنده FIFA 09 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 27, 2008 6:37 pm

همنطور که میدونین امسال نیز شاهد 16 قسمت از سری بازیهای FIFA هستیم.شایعات زیادی در مورد این بازی هستش مثلا Next-Gen بودن نسخه PC!!!! پس با ما همراه باشید.سایت GameSpot مصاحبه ای رو با David Rutter سازنده نسخه های PS3 و Xbox 360 ترتیب داده که می تونید به اینجا بخونیدش :



GameSpot AU: اول از همه شما وجود لیگ استرالیا رو در بازی تائید میکنید؟؟
David Rutter: بله! لیگ استرالیا در فیفا 09 هستش و آن یکی از کشور های مهم در فوتبال است.


در جه انتخاب تاکتیک تیم خیلی بالا رفته

GS AU : چه تعداد تیم ملی و باشگاهی برای این بازی در نظر گرفتید؟
DR : ما در این بازی 30 لیگ و حدود 40 تیم باشگاهی داریم.که همراه با لیسانس کامل تیم هاست.

GS AU : چه تفاوت های قابل تاملی در این سری از بازی هستش؟
میشه نکات مهم رو به ما بگین؟
DR : ما عموما وقت زیادی رو برای فکر کردن رو بازی صرفکردیم و 250 نکته کلیدی به بازی اضافه شده که مهمترین موضوع در بهبود بازی هستش.
3 تا از بزرگترین تغییرات که در گیم پلی بازی دیده میشه, بهبود بازی فیزیکی و تاثیر بازیکنان بر روی یکدیگر و هوش مصنوعی( AI) هستش.
ما انیمیشن ها رو اصلاح کردیم و تنولوژ انیمیشن بازی پیشرفت زیادی کرده!
و دریبل زدن, دویدن, تکل زدن, ,پاس دادن وشوت زدن بهبود یافته.

GS AU : چه جیز هایی به بازی اضافه شده؟ آیا modes جدیدی به single-player یا multiplayer
بازی اضافه شده؟
DR : یکی از این modes های جدید که خیلی هیجان انگیز هستش Custom Team Tactics هستش.هدف از این ویژگی فرق دادن بین تیمها در بازیمان به وسیله شناختی که از هریک از آنها بر اساس بازی کردن در جهان واقعیت داریم.
فرآیند ساختمانی این ویژگی این است که به gamer این اجازه داده بشود تا تاکتیکی را انتخاب کند که مناسب تراست.که بطور کلی 140 انتخاب در زمینه حمله و دفاع کردن وجود دارد

GS AU : در مورد بخش آنلابن بازی توضیح بدین. آخرین بار ما شاهد 5 - 5 بودیم آیا بار دیگر نیز شاهد آن هستیم یا شاید تغییراتی در آن ایجاد شده است؟
DR : یک از این ویژگی ها که بعدا در همین ما در موردش صحبت میکنیم Be A Pro: Online Team Play هستش.

GS AU : آیا فرقی بین نسخه های PS3 و Xbox360 هستش؟ کار کردن بر روی کدام یک آسان تر بود؟
DR : هیچ فرقی بین این دو نسخه نیستش و بازی کردن بر روی هر دو یکسان هستش فقط یه mode بازی انحصارا برای PS3 هستش که بعدا در مورد آن صحبت میکنیم.
من نمیگم که کار کردن بر روی کدام آسان تر هستش فقط میگم که راه ها مختلف بود.

GS AU : ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما گذاشتید.



>>EA نوید یک بازیه واقع گرایانه(photorealistic) رو برای PC میدهد<<


فیفا 09 برای pc که هر ساله با کمی تغییر نسبت به نسخه ps2 ساخته میشد این بار تحول اساسی پیدا کرده!!
سازنده بازی Paul Hossack گفته:
"ما متعد به سرمایه گزاری و بدعت گذاردن برای خلق یه تجربه جدید بر روی pc شده ایم.gamers یک gameplay مخصوص به pc رو میخوان که fifa این امر رو محقق میکنه!!"
که از ویژگی های این نسخه leading-edge visuals که فکر کنم منظورش این باشه که گرافیکش در بین بازی های PC پیشتاز باشه.و بایکنان شاهد یه بازی با گیم پلی فوق طبیعی(ultra-realistic) خواهند بود.و همچنین کنترل دقیق با موس.
این بازی در 14اکتبر 2008 منتشر خواهد شد.
بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل
http://masoudalemi.persiangig.ir/
 
مصاحبه با سازنده FIFA 09
بازگشت به بالاي صفحه 
صفحه 1 از 1
 مواضيع مماثلة
-
» مصاحبه با يكي از سازنده هاي بازی PROTOTYPE
» مصاحبه با سازنده بازی undercover
» ترجمه کامل مصاحبه سازنده Fallout 3 با سایت gamespot
» نظرات سازنده شما

صلاحيات هذا المنتدى:شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد
 :: گفتگوی آزاد :: مقالات،نقد و مصاحبات-
پرش به: